ارسال رایگان برای سفارشات بالای پانصد هزار تومان

دمنوش لاغری نیوشا ، پکیچ های سلامت

دمنوش لاغری نیوشا ترکیبی از چندین دمنوش مختلف بر اساس خواص هر دمنوش توسط مشاورین سلامت نیوشا که در واقع نمایندگان مستقل فروش محصولات نیوشا هستند بر اساس وضعیت مشتریان و نیاز آنها پیشنهاد می گردد.

اسم و شهرت شرکت نیوشا از زمانی به که رضایتمندی زیادی از نتایج مطلوب دمنوشهای لاغری نیوشا به زبان افتاد.

 تمام نتایج حاصل از پی گیری و تلاش مشاورین سلامت و همراهی انها با مشتریان تا حصول نتیجه بود.

 ولی  باید اینو دانست نیوشا فقط خلاصه نمی شود در دمنوشهای لاغری. 

 بلکه الان تیدیل شده به تولید کننده متنوع ترین محصولات سلامت محور در کشور که در صفحات مختلف سایت و در بخش فروشگاه محصولات همه این محصولات معرف حضور هستند .

 داستان کاهش وزن و لاغری

مهم ترین اصل در کاهش وزن افراد چاق، یافتن علت چاقی می باشد.

 با آمدن دوره های طب سنتی به سرفصلهای آموزشی مشاوران سلامت و شناخت نمایندگان در خصوص عارضه های ناشی ازغلبه مزاج ،ارزش دمنوشهای ارکانیگ و گیاهی نمایان تر شد

 به همین خاطر نحوه استفاده از این دمنوش ها و همچنین نوع دمنوش بر اساس مزاج افراد و در زمان مناسب از اهمیت خاصی برخوردار هست.

همانطور که گفته شد علاوه بر دمنوشهای لاغری برای همه عارضه های ناشی از غلبه مزاج پکهای مختلفی توسط مشاورین سلامت نیوشا طراحی و بر اساس تجربه بیش از 10 سال الان با قاطعیت می توانیم ادعا کنیم که:

 اگر انتخاب این پکها بر اساس مشاوره طب سنتی و مزاج شناسی با توجه به مشکلات و عارضه های مشتریان پیشنهاد شود ، حتمن نتایج مطلوب حاصل خواهد شد.

ناگفته نماند پکهایی که در گروه بندی پکهای لاغری و پکهای سلامت و کمک درمانگر معرفی و پیشنهاد شده اند نمی تونه برای هر فردی مورد استفاده قرار بگیرد مگر اینکه مزاج و شرایطش منطبق با آن پکها باشد.

در نهایت می توانیم بگوئیم برای داشتن جسمی سالم همه پازل ها را به طور متاسب و معقول در سبک زندگی خود باید بگنجانیم .

 قطعات پازل عبارتند از : سبک زندگی سالم با تغذیه درست و مناسب ، تغذیه حالات روحی با ورزش و تحرک ، تعادل مزاجی با خواب مناسب.

 

نحوه مشاوره و خرید انواع پکهای نیوشا

برای سهولت در ارائه خدمات بهینه و اثر بخشی دمنوش لاغری نیوشا در این صفحه امکان دریافت مشاوره رایگان خرید مستقیم از مشاور و کارشناس طب سنتی گروه برای انتخاب مناسب بر اساس مزاج و شرایط شما فراهم گردیده هست .

چنانکه از مزاج خودتان مطلع هستید بوسیله دکمه زیر فرم مربوطه را بصورت کامل تکمیل و ارسال نمائید. در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان تیم دکتر تغییر با شما تماس خواهند گرفت.

اگر ازمزاج خود مطلع نیسید هدیه ویژه خود را از فروشگاه دکتر تغییر دریافت می کنید. برای اطلاع بیشتر از علم مزاج شناسی در طب سنتی و دریافت هدیه خود

 ( مشاوره مزاج شناسی رایگان ) روی تصویر کارشناس طب سنتی کلیک نماوید.

اربتاط با ما برای مشاوره رایگان مزاج شناسی طب سنتی
مشاوره مزاج شناسی

انواع پکهای سلامت نیوشا

برای آشنایی بیشتر با انواع پکهای سلامت و کمک درمانگر نیوشا و رنج قیمت پک های پیشنهادی روی هر یک از دسته بندی زیر کلیک نمائید:

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!