ارسال رایگان برای سفارشات بالای پانصد هزار تومان

فروش بین المللی نیوشا

فروش بین المللی نیوشا   در خارج از کشور فراهم هست .
 شرکت نیوشا فعالیت بین المللی خود رو از سال 1396 (2017)با فروش محصولات خود به مشتریان خارج از کشور شروع کرد
درسال 1397 (2018) توانست تمام گواهینامه های لازم برای صادرکردن محصولات خود به تمام کشورهای دنیا رو اخذ کند. 
در سال 1398(2019) توانست اولین انبار خور را در قاره اروپا در کشور لهستان افتتاح و با راه اندازی و ایجاد سایت بین المللی امکان فروش یورویی محصولات را به تمام کشورهای اروپایی فراهم نماید.
 شرکت نیوشا با داشتن 5 انبار بین المللی محصولات خود را به بیش از 58 کشور و 2000 شهر جهان ارسال می نماید.

ویژگی های سیستم فروش بین المللی نیوشا

الف)امکان پرداخت با ارزهای مختلف

در حال حاضر امکان پرداخت مبلغ سفارشات با ارزهای مختلفی مثل دلار آمریکا ،دلار کانادا ، یورو، منات ،لیر و افغانی مهیاست. بستگی به این دارد که سفارش در کدام کشور تحویل گرددو سیستم بصورت خودکار ارز پرداختی را تشخیص می دهد.

ب) وجود انبار در نقاط مختلف و تسریع ارسال

شرکت نیوشا در کشورهای آلمان ، کانادا ، استرالیا، افغانستان و امارات متحده عربی دارای انبار محصول هست. محصولاتی که از این سیستم ثبت می شوند از نزدیک ترین انبار به مشتریان ارسال می گردد.

حاضر

ج) نحوه ثبت سفارش بین المللی

برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش بین المللی ، چگونگی آشنایی با محصولاتی که قابلیت ارسال به کشورهای جهان را دارد و همچنین نحوه محاسبه و روشهای پرداخت هزینه از سایر کشورها می توانید با کلیک کردن روی راهنمای جامع خرید دمنوش در خارج از کشور  و فروش بین المللی محصولات اقدام کنید.

در صورت نیاز به کسب اطلاع و راهنمائی بیشتر با شماره تماس کارشناس فروش و یا از طریق دکمه زیر می توانید تماس واتساپی یا با ارسال پیام اقدام نمائید.

برای ثبت سفارشات بین المللی نیاز است حتما با کارشناس فروش ما از طریق واتساپ شماره 09143111184 تماس بگیرید و یا روی عبارت زیر کلیک کنید:

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!