تمامی محصولات نیوشا امکان فروش در خارج از کشور را دارند. شرکت نیوشا فعالیت بین المللی خود رو از سال 1396 (2017)با فروش محصولات خود به مشتریان خارج از کشور شروع کرد. درسال 1397 (2018) توانست تمام گواهینامه های لازم برای صادرکردن محصولات خود به تمام کشورهای دنیا رو اخذ کند. شرکت نیوشا در سال 1398(2019) توانست اولین انبار خور را در قاره اروپا در کشور لهستان افتتاح و با راه اندازی و ایجاد سایت بین المللی امکان فروش یورویی محصولات را به تمام کشورهای اروپایی فراهم نماید. در حال حاضر شرکت نیوشا با داشتن 5 انبار بین المللی محصولات خود را به بیش از 58 کشور و 2000 شهر جهان ارسال می نماید.

از جمله ویژگی های سیستم فروش بین المللی نیوشا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

الف) امکان پرداخت با ارزهای مختلف :

در حال حاضر امکان پرداخت مبلغ سفارشات با ارزهای مختلفی مثل دلار امریکا، دلار کانادا، یورو، منات، لیر و افغانی مهیاست. بنا به اینکه سفارش می بایست در کدام کشور تحویل گردد، سیستم بصورت خودکار ارز پرداختی را تشخیص می دهد.

ب) وجود انبار در نقاط مختلف و تسریع ارسال :

در حال حاضر شرکت نیوشا در کشورهای آلمان ، کانادا، استرالیا ، افغانستان و امارات متحده عربی انبار محصول است. سفارشات بین المللی از نزدیکترین انبار برای مشتریان عزیز ارسال می شوند.

نحوه ثبت سفارش خارجی محصولات نیوشا:

راهنمای جامع خرید دم نوش در خارج از کشور

برای ثبت سفارشاتت بین المللی نیاز است حتما با کارشناس فروش ما از طریق واتساپ شماره 09143111184 تماس بگیرید و یا روی عبارت زیر کلیک کنید:

تماس با کارشناس فروش خارجی محصولات نیوشا در واتساپ

بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!