ارسال رایگان برای سفارشات بالای پانصد هزار تومان

بهترین زمان مصرف دمنوشهای نیوشا

بهترین زمان مصرف دمنوشهای نیوشا

اول از همه اینو بگم که دمنوشهای نیوشا به چند گروه زیر تقسیم می شوند :

1- دمنوش هایی که با چای سیاه مخلوط شده اند که به نام مخلوط چای های سیاه هستش مثل : دمنوش  دارچین با چای سیاه ، دمنوش وانیل با چای سیاه و دمنوش کرنبری با چای سیاه .برای دیدن بقیه دمنوشها اینجا کلیک کن!

2- دمنوش هایی که با چای سبز مخلوط شده اندکه به نام مخلوط چای های سبز در فروشگاه محصولاتمون نام گذاری شده اند مثل دمنوش آلوورا با چای سبز و پودر عسل ، دمنوش جنسینگ با چای سبز و پودر عسل و یا دمنوش نعناع فلفلی با چای سبز. برای دیدن بقیه دمنوشها اینجا کلیک کن !

3- دمنوش های خالص که هیج ترکیبی در تولیدشون استفاده نشده و خالص خالص از گیاهان دارویی تهیه شده اند مثل دمنوش بابونه ، آویشن و گل گاوزبان و غیره …. برای دیدن بسیاری از این دمنوشامون لطفا اینجا کلیک کنید.

4. دمنوش های ترکیبی دمنوش هایی هستند که از ترکیب یک یا چند گیاه و میوه و چای سبز و چای سیاه تهیه شده اند مثل دمنوش حس خوب ، راز سلامتی ، معجون رویایی و 5 گیاه و غیره جهت آشنایی با تعداد زیادی از این دمنوشها لطفا اینجا کلیک کنید.

حالا چرا اینا رو گفتم برای اینکه دو نوع چای سیاه و سبز هر کدوم خواص ویژه ای برای خود دارند که دارای اثرات ویژه ای روی چاقی و لاغری دارند.

بهترین زمان دمنوش های نیوشا چه زمانی هست ؟

دمنوشهایی که داخلش ترکیب چای سیاه هست با توجه به خاصیت چربی سوزی و تاثیر روی لاغری یکساعت بعد از غذا خوبه استفاده بشه و دمنوشهایی که در ترکیبات آنها از چای سبز استفاده شده هست با توچه به ترکیب چای سبز با گیاه خاص مورد نظر میتونه کاهش دهنده اشتها باشه که برای کسانی که می خوان لاغ بشوند بهترین زمان نیم ساعت الی یکساعت قبل از غذا خوردن تایم مناسبی هستش . معمولا برای چاق شدن هم عکس این دستورالعمل اجرا میشه مثلا در حین صبحانه خوردن دمنوش وانیل و چای سیاه رو میل کنند افزایش اشتها پیدا می کنندئ و یا در میان وعده دمنوش توت فرنگی و چای سیاه میل کنند .

البته این دستورالعمل کلی در رابطه با تمییز دادن خاصیت چای سیاه و سبز بود برای کسانی که بیشتر سوال می کنند چرا دمنوش های نیوشا با چای سبز و سیاه ترکیب شده اند فکر کنم تا حدودی پاسخ رو روشن کردم . ولی حتما به این موضوع توجه کنید در همه مواردنمیشه از این قایده استفاده کرد چون ما پیشنهاد اصلاح مزاج یا توصیه های پیشگیری رو بصورت پکیج های ترکیبی میدیم.

داخل این پکیجها دمنوش های خالص و ترکیبی هم پیشنهاد داده میشه که هر کدام جای بحث و تعیین زمان مصرف خود را دارند . بهمین خاطر پیشنهادمون این هست برای نتیجه گیری بهتر از مصرف دمنوشها و پکیج های دوره ای حتمن با مشاور سلامت و کارشناس طب سنتی وبسایت دکتر تغییر اقدام کنید .هدف ما تاثیر بیشتر و گرفتن نتایج بهتر از این دمنوشها برای شماست .

و در نهایت پیشنهاد ما این هست کسانی که دمنوش های لاغری تهیه کرده اند دمنوشهای وعده صبح خودشان را نیم تا یکساعت قبل صبحانه میل کنند . دمنوش های کاهش اشتهای خود را بصورت مثال نعناع فلفلی نیم ساعت تا یک ساعت قبل از نهار میل کنند و اگر دمنوش چربی سوزی مثل بلوبری دارند نیم ساعت قبل ورزش میل کنند و همچنین دم نوشهای وعده عصر مخصوصا جهت چلو گیری از پرخوری عصبی را میان وعده عصر میل کنند .

دمنوشهایی که برای چاقی استفاده می شود اگر زمانش صبح هست حین صبحانه بهترین زمان مصرف هستش و دمنوش هایی مثل توت فرنگی در میان وعده های اصلی غذایی مصرف بشود بیشترین تاثیرگذاری رو روی روند افزایش وزن خواهد گذاشت .

برای دریافت دستورات بهترین زمان مصرف دموش هاتون با کلیک روی کلید زیر با مشاورین سلامت ما ارتباط بگیرید.

ارتباط با مشاورین سلامت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!