ارسال رایگان برای سفارشات بالای پانصد هزار تومان
باغ چای نیوشا در فومن

باغ چای نیوشا

باغ چای نیوشا

باغ چای نیوشا متعلق به شرکت نیوشا می باشد.

شرکت نیوشا در راستای دستیابی به اهداف خود برای تولید چای ایرانی وتحقق شعار«صد درصد گیاهی، صد درصد ایرانی» یک قطعه مزرعه چای،به مساحت ۱۰ هکتار در یکی از توابع شهرستان فومن خریداری کرده است.

 این مزرعه در اردیبهشت ۱۳۹۶،بطور رسمی توسط آقای احمد عیوضی،مدیر عامل شرکت نیوشا افتتاح گردید.

مزرعه چای نیوشا، به طور ویژه به کشت چای سبز اختصاص یافته و نخستین پروژه از این دست،درغرب استان گیلان است که حرکتی در جهت افزایش کیفیت،در سبد محصولات تولیدی نیوشانیک محسوب میشود.

فصل برداشت چای

به بهانه رسیدن فصل برداشت و چینش چای،در این مجال کوتاه بجا بود که با باغ چای نیوشا آشنا بشوید.

شرکت نیوشا یکی از بزرگ ترین تولید کننده های سبد محصولات سلامت در کشور محسوب می شود. انواع چای و دمنوش های گیاهی و قهوه جزو عمده ترین تولیدات شرکت نیوشا می باشد.

امروزه نام نیوشا اکثرا به گوش هموطنان عزیز در سراسر دنیا رسیده است.

نظر بر روش فروش این محصولات بصورت مستقیم و با شعار از خاک تا خانه ،باغ چای نیوشا همان نقطه آغازین این شعار یعنی خاک می باشد.

یکی از محصولات ارگانیگ و صد درصد خالص شرکت نیوشا چای اصیل ایرانی و چای سبز می باشند،که در حال حاضر در مزرعه باغ نیوشا در این فصل یعنی دومین ماه بهار برداشت و چینش می شود.

چای اصیل ایرانی

یکی از محبوب ترین چای های سبد محصولات نیوشا که طرفداران خاص خودش را از میان چایخورهای حرفه ای دارد ، چای اصیل  ایرانی نیوشا در بسته بندی دوی پک 350 گرمی می باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید آنلاین و همچنین آشنایی بیشتر با این محصول می توانید از طریق کلیک کردن بر روی چای اصیل ایرانی نیوشا بصورت آنلاین با طی مراحل فروشگاه اینترنتی دکتر تغییر ثبت سفارش انجام بدهید.

و محصول سفارشی خود را درب منزل دریافت نمائید.

در صورت عدم موجودی این محصول برای اطلاع از زمان شارژ و یا محصول جایگزین با شماره تلفن همراه 09143111184 مدیر فروش شرکت تماس حاصل نمائید.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!